Λεξικό

CTR

Το click through rate, εν συντομία CTR, είναι ένας τρόπος μέτρησης της επιτυχίας της διαδικτυακής σας διαφημιστικής καμπάνιας. Το CTR είναι ο αριθμός που προκύπτει εάν διαιρέσουμε τον αριθμό των χρηστών που έκαναν click πάνω σε μία διαφήμιση με τον αριθμό των εμφανίσεων αυτής της διαφήμισης (impressions). Εάν δηλαδή μια διαφήμιση προβληθεί 100 φορές και ένας μόνο χρήστης κάνει click επάνω της, τότε το click-through-rate θα είναι ένα τοις εκατό (1%).

CRM

Customer Relationship Management (CRM) είναι ένα σύστημα Διαχείρισης Πελατειακών Σχέσεων το οποίο βοηθάει τις πωλήσεις διασφαλίζοντας ότι έχουμε τις σωστές προς χρήση πληροφορίες

CPM

Το CPM προκύπτει από το Cost Per Mille (mille στα λατινικά σημαίνει χίλια). Δηλαδή ο διαφημιζόμενος χρεώνεται ανά χίλιες εμφανίσεις (views) της διαφήμισης του, ανεξάρτητα από τα κλικ που θα γίνονται στην διαφήμιση.

CPC

Το CPC προκύπτει από το Cost Per Click. Χρεώνει δηλαδή τον διαφημιζόμενο για κάθε ένα κλικ που γίνεται στην διαφήμισή του, ανεξάρτητα από το πόσες φορές θα εμφανιστεί η διαφήμιση (views).

CPA Cost per Acquisition

Το κόστος ανά ενέργεια. Ο όρος χρησιμοποιείται ιδιαίτερα στο affiliate marketing και καθορίζει το κόστος που θα πληρώσει ένας διαφημιζόμενος για μια προκαθορισμένη διαφημιστική ενέργεια (αγορά, download εφαρμογής, εγγραφή σε newsletter κλπ).

Copyright

Ο όρος αναφέρεται στην πνευματική ιδιοκτησία ενός έργου.

Cookies

Αποτελούν ένα ειδικό αρχείο, το οποίο χρησιμοποιείται από τους web servers, με σκοπό να αντληθούν και να αποθηκευτούν πληροφορίες για την αναγνώριση των επισκεπτών της κάθε ιστοσελίδας.

Convert

Ο όρος Convert δηλαδή  μετατροπή των επισκεπτών σε leads αποτελεί το δεύτερο στάδιο του Inbound Marketing.
Μόλις έχουμε προσελκύσει επισκέπτες στην ιστοσελίδας μας, το επόμενο βήμα είναι να μετατρέψουμε αυτούς τους επισκέπτες σε leads συλλέγοντας τα στοιχεία επικοινωνίας τους. Τα στοιχεία επικοινωνίας είναι το πιο πολύτιμο συνάλλαγμα που υπάρχει για τους online έμπορους.

Conversion Rate

Ποσοστό χρηστών που αφού είδαν, πάτησαν μία διαφήμιση και επισκέφθηκαν την ιστοσελίδα του διαφημιζόμενου, τελικά αγόρασαν μία υπηρεσία ή ένα προϊόν. Συνήθως κυμαίνεται στο 1%-5% των επισκεπτών που προέρχονται από μία διαφήμιση.

CMS39

Cloud based Content management system, development from CDL team.

Close

O όρος Close δηλαδή μετατροπή των leads σε πελάτες είναι το τρίτο στάδιο του Inbound Marketing. 
Βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο έχοντας προσελκύσει τους σωστούς επισκέπτες και έχοντας μετατρέψει τους σωστούς leads, αλλά τώρα χρειάζεται να μετατρέψουμε αυτούς τους leads σε πελάτες.

Chat

Με τον όρο chat (συνομιλία) περιγράφεται η συνδιάσκεψη σε πραγματικό χρόνο. Ζωντανή online επικοινωνία/ συνομιλία μέσω του Internet με χρήση του πληκτρολογίου μεταξύ δύο τουλάχιστον συνομιλητών.

Calls-to-Action

Τα Calls-to-Action είναι κουμπιά ή σύνδεσμοι που ενθαρρύνουν τους επισκέπτες μας να αναλάβουν δράση, όπως «Μάθε Περισσότερα». Αυτό είναι το μοναδικό εργαλείο που ασχολείται αποκλειστικά με το lead generation (τη διαδικασία καταγραφής προφίλ υποψήφιων πελατών) και που αν σχεδιαστεί σωστά θα φέρει τους επισκέπτες μας ένα βήμα πιο κοντά μας.
Θέλετε να πάμε παραπάνω;
επικοινωνήστε μαζί μας!ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ή τηλεφωνικά στο 215 215 1245

image

Ακολουθήστε μας
Διαδώστε