Χαρακτηριστικά σχεδιασμού λογοτύπου

Το λογότυπο θα πρέπει είναι πρωτότυπο, κατάλληλο για το σκοπό που καλείτε να ικανοποιήσει. Θα πρέπει να γίνετε αναζήτηση της καλύτερης πρότασης ως προς την επικοινωνιακή αποτελεσματικότητα, την περιεκτικότητα του μηνύματος και τα στοιχεία καινοτομίας. Επίσης δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να καταπατά πνευματικά δικαιώματα τρίτων, ούτε να έχει προσβλητικό ύφος.

Το λογότυπο αποδίδει το πνεύμα της αποστολής του και για το λόγο αυτό πρέπει να είναι αυθεντικό, ευφάνταστο και διακρίνεται για την καλλιτεχνική/ σχεδιαστική του αρτιότητα.

Το λογότυπό παραδίδεται σε αρχείο εικόνας (EPS ή Adobe Illustrator) ή σε υψηλής ανάλυσης αρχείο TIFF ή JPEG (τουλάχιστον 300 dpi σε 210x 297 χιλ.). 

Το λογότυπο θα πρέπειι να μπορεί να εμφανιστεί σε ψηφιακά και αναλογικά μέσα, συμπεριλαμβανομένων ιστοσελίδων, περιοδικών ή εφημερίδων, βίντεο και τηλεόρασης, σε συσκευασίες, σε δυσδιάστατη και τρισδιάστατη απόδοση, καθώς και σε έγχρωμη και ασπρόμαυρη εκδοχή.

Είναι απαραίτητο επίσης να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε γραμμική μαυρόασπρη και  έγχρωμη  εκτύπωση  (CMYK  ή  PANTONE), να  μπορεί  να εφαρμοστεί  σε  σκούρο  η  ανοικτόχρωμο  φόντο  (reverse). 
Το  λογότυπο  δεν  πρέπει  να υπερβαίνει  τα  4  χρώματα  PANTONE  ή  τα  4  χρώματα  της τετραχρωμίας και κατά την παράδοση πρέπει να δίδεται ακριβής  περιγραφή  των  χρωμάτων  που  θα  προταθούν  σε τετραχρωμία  και  σε  PANTONE.  

Η  γραμματοσειρά  (font)  που  θα  χρησιμοποιηθεί  να  μπορεί  να αγοραστεί (αν χρειαστεί).

Το λογότυπο δεν πρέπει να είναι ή να περιέχει εικόνες, φωτογραφίες,  πρόσωπα,  εμπορικά  σήματα,  διακριτικά  γνωρίσματα,  φραστικά  μηνύματα  ή  άλλα  στοιχεία,  για  τα  οποία δεν υπάρχει άδεια  χρήσης.

Τέλος ένα λογότυπο πρέπει να είναι ευδιάκριτο, λιτό, να 
απομνημονεύεται εύκολα από το κοινό και να διαρκεί στο χρόνο.

Θέλετε να πάμε παραπάνω;
επικοινωνήστε μαζί μας!ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ή τηλεφωνικά στο 215 215 1245

image

Ακολουθήστε μας
Διαδώστε