Βασικοί τύποι λογοτύπου

Πριν ξεκινήσετε τη δημιουργία του λογοτύπου σας καλό είναι να έχετε κάποιες βασικές γνώσεις για τους τύπους λογοτύπων που υπάρχουν.
Υπάρχουν πέντε διαφορετικοί τύποι λογοτύπων. Κανένας τους δεν θεωρείται σωστός ή λάθος σε σχέση με τους υπόλοιπους. Επιλέγονται ανάλογα με την εταιρική στρατηγική και είναι οι ακόλουθοι:
Wordmarks
Είναι τα λογότυπα που απαρτίζονται από γράμματα και σχηματίζουν μια λέξη, όπως για παράδειγμα το λογότυπο της Disney, της Google, του Facebook.
Lettermarks
Είναι τα λογότυπα που απαρτίζονται από ένα γράμμα που συνήθως είναι το αρχικό της λέξης όπως για παράδειγμα της Honda, των MacDonalds, της Coco Chanel και του Calvin Klein.
Symbol ή Icon 
Είναι τα λογότυπα που αναπαριστούν γνωστά πράγματα στο ευρύ κοινό, όπως το λαγουδάκι του Playboy, μήλο της Apple, το ανθρωπάκι της Bic, η αλεπού του Firefox το κοχύλι της Shell, το Nike swoosh.
The Combinationmark
Είναι εκείνα τα λογότυπα που χρησιμοποιούν συνδυασμό λεκτικού με σύμβολο. Μερικά παραδείγματα είναι της Pizza Hut, της Adidas, το Burger King και της Domino Pizza.
Emblem
Είναι τα λόγοτυπα με τη μορφή εμβλήματος το οποίο περιβάλλει το όνομα της εταιρείας στο πλαίσιο του σχεδιασμού. Μερικά παραδείγματα περιλαμβάνουν τα Starbucks, το NFL, τη Harley-Davidson και την Porche. 

Θέλετε να πάμε παραπάνω;
επικοινωνήστε μαζί μας!ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ή τηλεφωνικά στο 2105744607
Ακολουθήστε μας
Διαδώστε