Google Travel Forum (Αθήνα 2 Φεβρουαρίου 2012 - Αθηνών Αρένα)

google ath travel forum 2012
</p>

To team της CDL παραβρέθηκε στην πρώτη ενημερωτική ημερίδα που πραγματοποίησε η Google Hellas υπό την αιγίδα του υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) και του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) στις  2 Φεβρουαρίου στο Αθηνών Αρένα.

Η ημερίδα είχε ως στόχο να παρουσιάσει την δύναμη της ψηφιακής εποχής  και πως μπορεί να πραγματοποιηθεί  η καλύτερη δυνατή αξιοποίηση των νέων τεχνολογιών  για την ανάπτυξη του τουριστικού επιχειρηματικού τομέα.

Σε 1 τρις δολάρια ανέρχονται τα έσοδα από τον online τουρισμό ενώ την ίδια στιγμή 8 στους 10 ταξιδιώτες ενημερώνονται μέσω διαδικτύου από μηχανές αναζήτησης για τους προορισμούς και τις υπηρεσίες που τους ενδιαφέρουν  όπως αναφέρθηκε  στην εκδήλωση.


Η βραδιά ξεκίνησε  με μια εισαγωγή του γενικού διευθυντή Google Ελλάδας κ. Στέφανου Λουκάκου και   με παρουσιάσεις των στελεχών της Google για την “Online Επανάσταση” και τον “Ταξιδιώτη της Ψηφιακής Εποχής” ενώ  παρουσιάστηκαν και  τα πέντε στάδια της διαδικασίας που ακολουθούν online οι ταξιδιώτες: ξεκινούν με το όνειρο, αναζητούν πληροφορίες, σχεδιάζουν το ταξίδι, ταξιδεύουν και μετά μοιράζονται την εμπειρία τους (Dream, Plan, Book, Experience, and Share).

Στο πρώτο μέρος της βραδιάς ο  κ. Γιάννης Κέντ, CEO της Youtravel.com και των Aquis Hotels  μέσα από μια δυνατή παρουσίασή  έδειξε  την πορεία της μετάβασης από το μοντέλο των παραδοσιακών tour operators που σβήνει, στο σύγχρονο μοντέλο των OTAs (Online Travel Agents).

Επόμενος  ομιλητής  ήταν  ο  πολύ γνωστός Brand Strategist Peter Economides με μεγάλη πορεία μέσα από μεγάλες διαφημιστικές εταιρείες όπως η McCann Erickson και η TBWA ο οποίος  κέρδισε ένα τεράστιο χειροκρότημα αφού κατάφερε μέσα από την «απλή» παρουσίαση του να τονίσει το Ελληνικό «εγώ»  όλων των παρευρισκομένων.
Η έννοια του “brand” αφορά όλες εκείνες τις κουκίδες που συνθέτουν την εντύπωση για ένα προϊόν, μία υπηρεσία, ένα κράτος ακόμα και έναν άνθρωπο στο μυαλό του καθενός μας και διαμορφώνουν την φήμη του, και το “branding” είναι η διαχείριση αυτών των εντυπώσεων, όπως διευκρίνισε ο κ. Economides.
Χρησιμοποιώντας το εργαλείο αναζήτησης της Google ο κ. Economides έδειξε με πολύ απλό τρόπο ότι η φήμη της Ελλάδας αυτή τη στιγμή στο Internet είναι ιδιαίτερα αρνητική, κάτι που είναι εύκολο να δει κανείς αν κάνει μία απλή αναζήτηση με τις λέξεις Greece crisis ή Greece corruption, οι οποίες φέρνουν πολλά εκατομμύρια περισσότερα αποτελέσματα σε σχέση με τις λέξεις Acropolis, Ancient Greece, Mykonos, Zorba…

Ο κ. Economides τόνισε ότι πρέπει να αλλάξουμε ο καθένας μας ατομικά και  το “δε γίνεται”  (το οποίο τόνισε ότι είναι η πιο συνηθισμένη έκφραση που ακούει κανείς στην  Ελλάδα) να το κάνουμε “γίνεται”,  αν θέλουμε να αλλάξουμε συνολικά και την εντύπωση για τη χώρα μας.

Το δεύτερο μέρος της βραδιάς  έκλεισε με μία “συνέντευξη”- συζήτηση με τον υπουργό Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Παύλο Γερουλάνο όπου το ρόλο του “δημοσιογράφου”  είχε ο διευθυντής της Google Ελλάδας κ. Στέφανος Λουκάκος ο οποίος είχε και το γενικό συντονισμό της εκδήλωσης.
Ο κ. Λουκάκος προσπάθησε, μεταξύ άλλων, να εκμαιεύσει από τον υπουργό τη στρατηγική του υπουργείου στο online marketing του τουρισμού, η οποία στην ουσία περιορίζεται στη βελτίωση του visitgreece.gr και στις φιλότιμες προσπάθειες της ομάδας του υπουργείου να βάλει τον ελληνικό τουρισμό στο διαδικτυακό «παιχνίδι».

Ακολούθησε πάρτι με τους Onirama και το Σάκη Ρουβά.

Ιδιαίτερα ενδιαφέροντα είναι τα παρακάτω στοιχεία  που έδωσε η Google σχετικά με το online και τον τουρισμό:

  • Οι μηχανές αναζήτησης αποτελούν ένα πολύτιμο πλοηγό για την διαδικτυακή ταξιδιωτική έρευνα: 8 από τους 10 ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν διαδικτυακή πληροφόρηση ξεκινούν από μηχανές αναζήτησης για να βρουν σχετική πληροφόρηση
  • Η εντατική χρήση των διαδικτυακών μηχανών αναζήτησης είναι εμφανής: 75% των ταξιδιωτών οι οποίοι έχουν χρησιμοποιήσει μηχανές αναζήτησης, έκαναν 6 ή περισσότερες αναζητήσεις
  • Υψηλή ανάκληση για διαδικτυακές διαφημίσεις που αφορούν σε όλο το φάσμα ενός ταξιδιού: 3 από τους 4 ταξιδιώτες οι οποίοι έχουν πραγματοποιήσει έρευνα στο διαδίκτυο, θυμούνται να έχουν δει διαδικτυακές διαφημίσεις, διαφημίσεις display και διαφημίσεις σε μηχανές αναζήτησης
  • Η διαφήμιση σε μηχανές αναζήτησης, οι διαφημίσεις display και τα ενημερωτικά emails είναι οι πλέον αποτελεσματικές όσον αφορά το κατά πόσο επηρεάζουν τις αποφάσεις που αφορούν σε κρατήσεις
  • Το διαδίκτυο είναι ένα σημαντικό κανάλι κρατήσεων υπηρεσιών τουρισμού μεταξύ των Ελλήνων χρηστών του διαδικτύου και ιδιαίτερα σημαντικό για αεροπορικές κρατήσεις και για κρατήσεις διαμονής
  • Η τιμή και ο προορισμός είναι οι πιο σημαντικοί παράγοντες που επηρεάζουν τη διαδικασία αποφάσεων για ένα ταξίδι. Οι καλές τιμές θεωρούνται κινητήριος δύναμη για τις online αγορές.
Θέλετε να πάμε παραπάνω;
επικοινωνήστε μαζί μας!ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ή τηλεφωνικά στο 215 215 1245

image

Ακολουθήστε μας
Διαδώστε